Gegarandeerde tevredenheid

Al onze producten zijn met de grootste zorg geproduceerd en samengesteld voor u als eind consument.

Vele van onze producten zijn hand gemaakt en hierdoor kan er wel eens een keer een foutje in een product zitten. Wanneer u dit ervaart neemt u dan contact met ons op via contact@onlineruitershop.nl 

Al onze klanten behoren een goed product te mogen ontvangen, daar waar u voor heeft betaald. Als er dus een fout wordt geconstateerd vernemen wij dit graag, zo ook onze leveranciers.

Bij online ruitershop is de klant nog echt Koning.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Uw klacht zal binnen 14 dagen na ontvangst bij ons worden beantwoord, mocht er meer tijd nodig zijn om tot een juiste oplossing te komen, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Wanneer u dit niet wenst, dan kunt u altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Onlineruitershop bij is aangesloten.

Voor contact per e-mail

contact@onlineruitershop.nl

Contact per telefoon

Klantenservice: 0032 475 25 53 48

Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag 09:00 - 18:00 uur